DAY 3 - Your favorite quote / Tvoj obľúbený citát

Ahojte, dnes tu mám pre vás ďalší článok z mojej 30 dňovej výzvy, a dnes to je môj obľúbený citát.
Vopred vám chcem oznámiť že mám viac takých obľúbených, takže sem dám všetky. Máte sa na čo tešiť!













Ako prvý a asi aj taký úplne best je citát believe in yourself, čo v preklase znamená ver v sám seba. Tento citát je jednoducho krásny. Je povzbudzujúci a motivačný.



Rovnako krásny je aj citát stay strong, ktorý nám hovorí aby sme zostali silný. Je to motivujúce hlavne v obdobiach keď sa nám nedarí a sme na úplnom dne.. Musíme zostať silný.

















Ako posledný tu je citát never stop dreaming, ktorý znamená nikdy neprestaň snívať. Je to tak tiež krásny a pravdivý citát, ktorý nám vraví aby sme nikdy neprestali veriť v to v čo snívame!





Vybrala som 3 citáty, aj keď ich mám rada viac. Tieto sú pre mňa úplne naj.


Aký je váš obľúbený citát? budem rada keď sa o neho so mnou podelíte v komentároch.
Ahojte :)

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Pre mňa asi tento :) - „Ak nemôžete byť lepší ako vaša konkurencia, jednoducho sa lepšie oblečte.“

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám rada takéto jednoduché, no povzbudzujúce a inšpirujúce citáty, no mne sa úplne páčia takéto: Neboj sa chodiť pomaly, boj sa stáť na mieste. - Logic will get you from A to B, imagination will take you everywhere. - a mala som ešte jeden nádherný, no teraz sa už veľmi nepamätám. Okrem toho, rada si len tak vezmem do ruky knihu a hľadám v nej vety, ktoré akýmsi spôsobom pre mňa niečo znamenajú. :))

    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu!
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne s tebou musím súhlasiť! :) Krásne citáty a tiež rada v knihách vyhľadávam výnimočné vety :)
      do giveaway som už zapojená :))

      Odstrániť